Pagal gamintojo nustatymus yra 4 žaidimo lygiai. Pereiti į kitą lygį galima tik surinkus tam tikrą taškų skaičių (nustatoma operatoriaus). Pirmame lygyje krepšys nejuda. Antrame lygyje jis pradeda judėti iš vieno šono į kitą. Trečiame ir ketvirtame lygiuose krepšys juda vis greičiau ir žaidimas pasidaro dar smagesnis. Yra galimybė atnaujinti aparato nustatymus įkeliant naują judančios rankos funkciją, kuri vaizduoja tikrą žaidimą, kuriame yra gynėjas, bandantis blokuoti metimus. Nors ir neišradome pirmojo krepšinio automato pasaulyje, tačiau galime teigti, jog mūsiškis yra labiausiai technologiškai išvystytas ir patvariausias.

Techninė informacija:

  • elektroninis monetų priėmėjas COMESTRO RM5
  • pagamintas iš metalo ir laminuoto polikarbonato
  • skaitmeninis taškų, pinigų likučio ir rekordų rodymas ekrane
  • judantis krepšys
  • 230 v / 50 Hz
  • energijos suvartojimas: 105 W (demonstraciniu režimu), 180 W (žaidimo režimu)

Matmenys:

  • automato dydis: 270 / 250 x 246 x 100 cm
  • neto svoris: 375 kg